Ervaringen Stella Fietsen

Klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit. Daarom vragen wij onze klanten om hun ervaringen met Stella Fietsen te delen op het onafhankelijk klantbeoordelingen platform KiyOh. Want wie kan Stella Fietsen beter beoordelen dan haar eigen klanten? Iedere dag werken hard we aan het verbeteren van onze fietsen en service. En dat werpt zijn vruchten af! Niet voor niets waarderen onze klanten ons met een 9,0.

Benieuwd hoe onze klanten Stella Fietsen ervaren? Lees dan onderstaande KiyOh ervaringen.

9,0

Gemiddelde beoordeling uit 7.914 beoordelingen.


8 / 10

E. Schuiten

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Goede uitleg en goede service


5 / 10

Voogt
Pluspunten:

Fiets zelf is prima kwaliteit. Fietsen er graag op

Verbeterpunten:

Na 8 keer gebeld/gemaild te hebben vanaf begin juni vandaag de verzekering bij kingpolis maar opgezegd. Als tussenpersoon fungeert Stella zeer slecht. Bij aankoop zou de verzekering van onze nieuwe fiets 82 euro per jaar kosten. Ook hier bij aankoop een handtekening voor gezet bij de verkoopster. Polis binnen gehad (kingpolis) niets aan de hand totdat na 2 weken ik plots zonder vragen een nieuwe polis binnenkreeg met een hoger premiebedrag van 108 euro. Na een hoop gehakketak, totaal 3 uur in de wacht te hebben gestaan, en 5 nieuwe polissen verder met dan weer het foutieve cataloguswaarde en dan weer de foutieve premie is na het telefoongesprek van vandaag de maat vol. Kwaliteit fiets perfect maar verzeker deze ergens anders. Update 8-8-19' na een slechte beoordeling heeft stella telefonisch contact opgenomen en is ons tegemoet gekomen...

Reactie Stella:

Goedemorgen dhr. Helderzicht, Bedankt voor uw beoordeling. Wij verwachten dat het ergens spaak is gelopen. Onze excuses voor het ongemak. Mijn collega zal telefonisch contact opnemen om bovenstaand te bepreken. Met vriendelijke groet, Demi, Customer Care


8 / 10

J.de Bruijn

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Wij zijn goed voorgelicht in de winkel in Veenendaal. Hebben een testritje gemaakt en waren meteen enthousiast. 2 dagen later in Veenendaal een damesfiets besteld de Stella Livorno Storm Grey FDST Superior. Wordt binnen 14 dagen afgeverd aan huis.

Verbeterpunten:

Wilden de volgende dag nog iets doorgeven aan verkoper in Veenendaal dat wij een dag later zouden komen. Het telefoonnr. van de winkel met het kengetal van Veenendaal werd opgenomen in Nunspeet en het was niet mogelijk mij door te verbinden met Veenendaal. Zet dan geen telefoonnummer op de website.


10 / 10

Theo

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Enorm goede service en fijne mensen!

Reactie Stella:

YES een 10, heel erg bedankt! ^Rinaldo


6 / 10

Pluspunten:

Mijn leenfiets is super. Ik heb een zes gegeven. Stella heeft er voor gekozen om alle reviews onder de zes na 14 dagen pas te tonen. Met een zes zou mijn bericht wel zichtbaar moeten zijn (anders was het een drie geworden)

Verbeterpunten:

De after sales is echt mega slecht. Als klant moet ik meerdere malen achter mijn fiets aan bellen. Tot op heden nog geen resultaat. (Fiets half maart 2019 besteld) Er worden beloftes gedaan, die keer op keer niet nagekomen worden. Sterker nog. Mijn fiets zou al drie keer geleverd worden en ik hoor vervolgens dan helemaal niks meer.

Reactie Stella:

Vervelend om te lezen dat u klachten ervaart. Waarvoor onze welgemeende excuses. Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen maar kregen helaas geen gehoor. Wij zullen spoedig nogmaals contact met u opnemen om de klacht te bespreken. ^Rinaldo


10 / 10

Gerda

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Vriendelijk en duidelijke uitleg.

Reactie Stella:

Bedankt voor dit fantastische cijfer! ^Rinaldo


10 / 10

Leen Stehouwer

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Goede service- keurige bediening en vriendelijk personeel

Reactie Stella:

Bedankt voor de 10! ^Rinaldo


10 / 10

Benno

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

De fiets gekocht in de vestiging te Bemmel. Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Medewerker Patrick nam rustig de tijd om alles perfect uit te leggen. Tijd was echt geen probleem gezien het feit dat we een half uur na sluitingstijd pas de winkel uitliepen. Tevens een goede deal kunnen sluiten met Patrick.

Verbeterpunten:

Volgens medewerkers van Stella Nunspeet kan het stuur niet hoger of lager gezet worden, alleen door deze te verstellen kan men de goede houding aannemen. Toch lukt dit niet helemaal bij de fiets om de comfortabelste fietspositie te krijgen. Misschien toch een optie om het mogelijk te maken het stuur iets in hoogte te kunnen verstellen?


10 / 10

Henk

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Goed en eerlijk advies. Behulpzaam.

Verbeterpunten:

Zorg dat de banden van de testfiets opgepompt zijn.

Reactie Stella:

Wat een leuke beoordeling! Bedankt voor het doorgeven van de feedback en de verbeterpunten. Namens het team van Stella, veel fietsplezier toegewenst! ^Demi


7 / 10

Saskia

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Denken mee. Helpt in dit geval niet.

Verbeterpunten:

Bedrijf is prima, het is de Livorno Gold die enorm tegenvalt. Instabiele fiets, tegenvallend bereik. Ik wilde dat ik mijn eerste Stella fiets nog had (Vicenza Nero) nooooit had ingeruild voor deze teleurstelling.

Reactie Stella:

Goedemorgen mevr. Nijhof, Wat vervelend te moeten lezen dat de Livorno u minder goed bevalt dan de Vicenza. Onze excuses voor het ongemak. We zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen om bovenstaand te bespreken. Met vriendelijke groet, Demi, Customer Care


5 / 10

Peter van Tongeren
Pluspunten:

Nog niet van toepassing.

Verbeterpunten:

Twee fietsen besteld in vestiging Rijswijk. De verkoper heeft telefonisch contact gehad met Nunspeet hier werd vermeld dat onze Livorno Gold MDB met 8 versnellingen vandaag geleverd zouden worden. Na 13.00 uur maar eens gebeld naar Nunspeet of de fietsen vandaag nog zouden komen. Helaas nu komen ze volgende week 30 juli. Wij zijn maar weer naar de vestiging in Rijswijk geweest dat we een mondeling bevestiging hadden voor het leveren van twee fietsen. De verkoper in kennis gesteld dat als de fietsen niet worden bezorgd op 30 juli de koop ongedaan kan worden. kan worden.

Reactie Stella:

Goedemiddag Dhr. van Tongeren, Onze excuses dat wij u niet op de hoogte hebben gehouden van een latere levering. Dit is zeker niet onze bedoeling geweest. Ik zie in mijn systeem dat er een afspraak ingepland staat voor 30-7-2019 om de door u bestelde Stella's te komen leveren. De tijd krijgt u 2 werkdagen van te voren te horen. Namens het team van Stella, veel fietsplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Angela, Customer Care


10 / 10

R

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Mooie fietsen, vriendelijk personeel in Emmrn, alle wensen konden direct vervuld worden, dus.... gelijk een aankoop gedaan !

Reactie Stella:

Bedankt voor de 5-sterren en de mooie beoordeling! Veel fietsplezier toegewenst. ^Demi


10 / 10

Ko

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Reactie Stella:

Wauw een 10!! Bedankt voor dit mooie cijfer! ^Angela


10 / 10

Arjan van Drimmelen

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Hallo vorig jaar heeft mij vrouw een vicenza superior nero gekocht. Waar mij vrouw heel er tevrede mee is,en ik zelf heb nu een paar maanden de Livorno superior fdst waar ik ook erg tevreden mee ben, hij rijd heerlijk echt een super fiets. En dan de service die is ook helemaal top mij zadelpen was niet goed en toen zoude ze een andere opsturen en de volgende dag werd hij al bezorgt. en bedankt stella voor de goede en snelle service ik kan het iedereen aan raden

Verbeterpunten:

Gewoon zo door gaan

Reactie Stella:

Wauw dat is leuk om te lezen! Bedankt voor dit mooie cijfer! Nu kunnen jullie gezellig samen fietsen! Heel veel fietsplezier gewenst! ^Angela


10 / 10

Aad

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Na levering van mijn fiets bleken er tijdens het gebruik problemen op te treden die niet opgelost konden worden. Na 2 maanden is besloten de fiets terug te nemen omdat op zo'n manier geen plezier te beleven was. Ik heb een nieuw model uitgekozen en ga er vanuit dat ik hiermee wel veel plezier zal hebben. Wat een TOP service zowel vanuit Nunspeet maar zeker ook vanuit de vestiging Zoetermeer. Het personeel is daar vriendelijk en adviseren goed maar dringen niet aan. Dit is mijn 3e fiets en heb altijd geweldige service gekregen en vriendelijk personeel ontmoet.

Verbeterpunten:

Helemaal niets aan passen jullie service is geweldig.

Reactie Stella:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je de service hebt gekregen die je van Stella mag verwachten! Heel veel fietsplezier gewenst!! ^Angela


10 / 10

Maickel

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Alles netjes op orde. Hele goede fietsen.

Verbeterpunten:

Geen

Reactie Stella:

Wat leuk om te lezen dat je zo positief over ons bent. Bedankt voor de positieve beoordeling ;-) Namens het team van Stella, veel fietsplezier toegewenst! ^Demi


10 / 10

Patricia

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Mijn fiets is gestolen en was gelukkig verzekerd via Stella bij Kingpolis. Vandaag een nieuwe fiets uitgezocht in Wijchen. De verkoper Aziz was alleen en het was heel druk. Maar hij legde alles goed uit en wat fietsen uitgeprobeerd. Uiteindelijk een mooie deal gesloten. Vriendelijk en goed geholpen.

Reactie Stella:

Goed te lezen dat je ondanks de drukte in ons filiaal in Wijchen toch goed en vriendelijk bent geholpen door mijn collega Aziz! Wederom veel fietsplezier toegewenst! ;-) ^Demi


10 / 10

Henk en Wilma

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Vanochtend onze Stella fietsen gebracht voor een servicebeurt...iig na laten kijken. Fietsen zijn 3 en 4 jaar oud. Wat een vlotte, deskundige mannen zijn hier werkzaam! Wij hadden nogal wat vragen en met veel geduld werden alle vragen vakkundig beantwoord, ongevraagd werden er tips gegeven en ondertussen werd er ijverig aan onze fietsen gewerkt. Wat Stella service betreft in een woord TOP! Nieuwe banden, alles gecheckt en zelfs een nieuwe zadelpen kregen we! Een uur gewerkt en dat valt allemaal onder de service, gratis, noppes, nada!! Dit hebben wij nog nooit zo ervaren en de fietsen....heerlijk als nieuw! Dank jullie wel, Stella heren uit Wijchen.

Verbeterpunten:

Een tabblad met complimenten, ik zag alleen klachten...die had ik niet

Reactie Stella:

Bedankt voor dit mooie cijfer, Henk en Wilma Fijn om te lezen dat jullie de service hebben gekregen die je van Stella mag verwachten! Heel veel fietsplezier gewenst! ^Angela


9 / 10

Martin

Zou Stella aanbevelen aan familie en vrienden.

Pluspunten:

Stella Vicenza gekocht in 2013. Nu in 2019 (5000 km gereden in 6 jaar) zou er voor ruim 1000 euro aan gereviseerd moeten worden (accu, voorwielmotor, tandwiel, achterrem). Dit bespreekbaar gemaakt bij Stella en men maakte de naam Stella (=ster ofwel uitblinken) waar. Kon huidige fiets inruilen voor Stella Livorno FDST Superior model 2019 voor een aantrekkelijke prijs, incl. dubbele fietstassen gratis. Dat noem ik nog eens meedenken met de klant. Zeer vriendelijke medewerker aan huis, die modellen kwam showen en alle moeite deed om mee te denken over de prijs. Heb de afgelopen 6 jaar met zeer veel plezier op de Stella fiets gereden. Ben ook zeer tevreden over de service aan huis. Soms wel even wachten, maar dat moet je bij de plaatselijke fietsenmaker vaak ook. Binnenkort wordt de nieuwe fiets geleverd en zie er naar uit. Hopelijk gaat deze langer mee. Al met al toch het cijfer 9 gegeven.

Verbeterpunten:

Blijf wel van mening dat het erg snel ( na 6 jaar) is dat er voor zoveel geld versleuteld moet worden. Klantenservice reageerde niet op mijn mail en heb na ruim 3 maanden wachten zelf contact opgenomen. Toen werd alles naar tevredenheid opgelost. Maar toch..... Wachttijden voor servicebeurt of reparatie zouden maximaal 1 week mogen bedragen. In de praktijk is dat anders. Jammer.

Reactie Stella:

Bedankt voor de beoordeling! Bedankt voor het doorgeven van de verbeterpunten! Zo kunnen wij onze service alleen maar verbeteren! Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent met het uitzoeken van een nieuwe Stella! Ik wens u alvast veel fietsplezier toe! ^Angela


7 / 10

Annemarie Westerduin
Pluspunten:

aardige medewerkers

Verbeterpunten:

communicatief is dit bedrijf een ding, fiets is gestolen en de verzekering heeft via Stella fietsen het bedrag uitgekeerd echter moet men ervan op de hoogte zijn dat Stella het restbedrag niet uitkeert maar je dit middels accessoires terug krijgt. Dolce Comfort fdst gekocht voor 1700, gratis mand en display gekregen naar men zei toendertijd, maar dat gratis verdwijnt ineens als er een bedrag van 2213 tegenoverstaat, er zeer slechte communicatie is met mij over wat er gaat gebeuren, ik overal achteraan moet bellen en de fiets ineens 2213 kost. Net gebeld met Stella en een zeer aardige medewerker verteld mij net dat de fiets nog steeds voor 1699 euro in de verkoop gaat. Accessoires zouden dan gratis zijn, een zijtas gekocht en een ketting wat neerkomt op een totaal van 1800. Volgens mij hou ik dan nog 413 euro over. Hoe kan dit? Telt de cataloguswaarde ineens wel nu? Geen fietsenmaker die dit zo oppakt

Reactie Stella:

Bedankt voor de beoordeling. Onze excuses dat het niet goed is verlopen met de communicatie. Dit is zeker niet de service die u van Stella zou mogen verwachten! Ik heb de melding doorgegeven aan de desbetreffende afdeling, zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen! Met vriendelijke groet, Angela, Customer Care